Egyetemi arculat
2018-ban megújult a Kaposvári Egyetem művészeti karának arculata.
Az első feladat a név megtalálása volt és a Rippl lett a hívószó. Nem csak a festőre, hanem a filmbéli tehetséges Mr Rippl-re is gondolunk. Ezután elkészült az alaplogó, majd a teljes logó az összes használhatósági szabállyal, és decemberig a hatályos brandbook, ami az irodai arculatot, a merch-ajándékokat és többek közt az épületre vonatkozó vizuális előirányzatokat is tartalmazza. Remélhetőleg az egyetemi életbe hamar beintegrálható ez a markáns, már-már szemtelen márkakarakter. Olyan döntések is születtek, hogy a logóhoz tartozó feliratok kisbetűsek, és hogy a flexibilitás, gerillamarketing jobb hívószavak bárminél.
(katt a képekre)
A brandbook szerint a művészeti karon a három intézet (színművészeti, média, vizuális) három színt kap. A negyedik, az elméleti intézet vizuális integrálása is folyamatban van.
Pólótervek oktatók vagy hallgatók vagy szimpla Rippl fanok számára.
Standarculatban az asztallábon elhelyezett logó a mellérakott lábon folytatódik.
Az egyetem épületére is felkerült a megfelelő felirat:
A betűk flexibilis habarccsal bevont, festett polisztirolból készültek, dübellel és ragasztással kerültek a helyükre. A munkáról készült timelapse video:
https://www.facebook.com/szalamiki.hu/videos/210358176295370/